VRH   "A"   : PYRENEJSKÝ OVČÁK 

05.09.2023

    Nero du Champ ďOnix X Shyra Blue Run to the Hills

4x fenka, 2x pejsek

inbreeding : 3,52% 

U všech štěňat budeme geneticky vyšetřovat délku srti v obličeji (Face rase nebo Poil long).

   Nero du Champ ďOnix

   Barva: černá

   Plemeno: Face rase

   HD: A 

   Lokus K : KB/ky

Shyra Blue Run to the Hills

Barva: harlekýn

Plemeno: Face rase (geneticky prokázána jako mi-long)

HD: A 

Lokus K : KB/KB

Arros Bleu  :  V NOVÉM DOMOVĚ

: pejsek - Poil long ( Mi long )

              - dlouhý ocas 

              - barva harlekýn

Astre Bleue  :   V NOVÉM DOMOVĚ 

: fenka - Poil long ( Mi long )

             - dlouhý ocas

             -  barva harlekýn

Arve Bleue :  V NOVÉM DOMOVĚ 

: fenka - Poil long ( Mi long )

            - dlouhý ocas

            - barva harlekýn

Ailette Noire :  V NOVÉM DOMOVĚ 

: fenka - Poil long ( Mi long )

             - dlouhý ocas

             - barva černá s bílou

Arc Noir :  VOLNÝ

: pejsek - Poil long ( Mi long )

            - dlouhý ocas

            - barva černá s bílou

Ardèche Noire :  V NOVÉM DOMOVĚ 

: fenka - Poil long ( Mi long )

            - dlouhý ocas

            - barva černá

Fotogalerie